FAQ

Om je contract te beëindigen, stuur je een ondertekende beëindigingsbrief naar de customer helpdesk.

Kort voor het verstrijken van de looptijd word je geïnformeerd door T-Mobile. Op dat moment kun je op basis van de dan geldende voorwaarden en tarieven een nieuw product aanschaffen (een contract renewal). De nieuwe voorwaarden en contractlooptijd gaan in zodra de vorige looptijd is verstreken. Opmerking: we bieden echter geen contractverlenging aan voor IoT Easy Connect Start.

Je kunt je simkaarten met een bedenktijd van 12 maanden na het verstrijken van de contractlooptijd opnieuw activeren. Als er na deze bedenktijd geen nieuw product wordt besteld, wordt het contract beëindigd en wordt de simkaart onbruikbaar. Dit is niet van toepassing voor IoT Easy Connect Start.

Ja, het is mogelijk om meerdere gebruikersaccounts aan te maken in de IoT Easy Connect Portal en ze verschillende rollen of rechten toe te wijzen. Via het tabblad ’Gebruiker‘ in de portal kan de oorspronkelijke eigenaar van het klantaccount nieuwe gebruikers aanmaken en beheren. De volgende rollen zijn beschikbaar in de portal:

• Eigenaar: dit is de oorspronkelijke gebruiker van het account en kan niet worden gewijzigd. Deze rol kan alle functies ten volle benutten en beheerders en gebruikers beheren. De rol ’Eigenaar‘ kan worden toegewezen aan een nieuw toegevoegde gebruiker.
• Beheerder: De rol "Beheerder" heeft alle rechten (inclusief de API-toegang) en kan het account beheren en gebruikers maken en verwijderen.
• Gebruiker: de rol ’Gebruiker‘ kan alle details in het klantenportaal zien en simkaarten beheren, maar kan geen nieuwe bestellingen starten of de kaarten aanvullen. De ’Gebruiker‘ heeft geen toestemming om de simkaarten te kopen of op te waarderen.
• API-gebruiker: de rol ’API-gebruiker‘ is ontworpen om de REST API op de API-webpagina-interface of applicaties rechtstreeks via HTTPs te gebruiken en definieert de API-clientreferenties voor applicatietoegang. Gebruik vereist de specificatie van individuele OAuth2 client_id en client_credentials.

Om nieuwe gebruikers aan te maken, is de volgende informatie vereist:

Voor- en achternaam, e-mailadres (gebruikt als login) en gewenste rol.

API-gebruikers hebben het klant-accountnummer als voorvoegsel in de opgegeven client_credential.

Nadat je een nieuwe gebruiker hebt aangemaakt, wordt er een e-mail naar het nieuwe e-mailadres gestuurd om een nieuw wachtwoord voor de portal in te stellen. Voor API-gebruikers is de uitzondering dat client_credential moet worden opgegeven bij het instellen van een nieuwe gebruiker.

Als je een van je simkaarten kwijt bent, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice.

Gebruik de link ‘Wachtwoord vergeten’ op de aanmeldingspagina van de portal om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Je ontvangt vervolgens een e-mail met een inloglink en verdere instructies.

De e-mail om je wachtwoord opnieuw in te stellen is mogelijk terechtgekomen in je spam-map. Als je de e-mail nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice om je e-mailadres te laten verifiëren.

De link ’wachtwoord opnieuw instellen’" is slechts een beperkte tijd geldig. Gebruik de link ’Wachtwoord vergeten‘ om het wachtwoord opnieuw te resetten. Je ontvangt een nieuwe link naar het geregistreerde e-mailadres.

Je kunt je wachtwoord op elk moment wijzigen. Als dit echter niet voldoende is, neem dan contact op met onze klantenservice en stuur ons de vereiste documenten ter verificatie. (Lijst met vereiste documenten of verwijzing naar een paragraaf in hun contract met de vereiste documenten.)

Om in te loggen op de portal, gebruik je het e-mailadres dat aan je gebruikersgegevens is gekoppeld, niet het e-mailadres dat bij de klantgegevens hoort. Controleer of je het juiste e-mailadres hebt gebruikt.

Tijdens het bestelproces vragen we de klant om een btw-nummer in te voeren (tweecijferige landcode XX en XX cijfers). Voor Nederlandse klanten en zakelijke klanten zonder btw-id wordt de factuur altijd met btw uitgereikt.

Zodra de bestelling is geplaatst, wordt er een bevestiging gestuurd naar het e-mailadres dat je tijdens de registratie hebt ingevoerd. Controleer je e-mailadres en de juiste spelling van dit adres op de portal. Controleer ook je spam-map.

Voordat we de IoT Easy Connect simkaart blokkeren, sturen we een e-mail met informatie over de deactivering en de reden van deactiveren. Deze e-mail bevat alle relevante informatie.

Ja,voor opwaarderingen biedt T-Mobile de volgende betalingsmogelijkheden:

• iDeal-betaling
• Creditcard betaling

Ja,de minimale ordergrootte voor IoT Easy Connect-simkaarten is 5 simkaarten.

IoT Easy Connect is er alleen voor zakelijke klanten en daarom vermelden we altijd btw op de factuur. Indien je geen btw-nummer hebt, kun je dit aangeven op onze bestelpagina.

Een bestelling wordt altijd geleverd na een succesvolle betaling. Als je simkaarten niet binnen de gebruikelijke levertijden worden geleverd, neem dan contact op met onze klantenservice.

Om de prijs voor je laag te houden, ondersteunt dit product geen traditionele factureringsmethoden die hogere overheadkosten met zich meebrengen. Je kunt simkaarten en opwaarderingen online betalen met iDeal of een creditcard. Als alternatief kun je ervoor kiezen om een vooruitbetaling te doen via bankoverschrijving. Je hebt 14 dagen de tijd om de rekening vooruit te betalen.

Je kunt aanvullende details voor levering invoeren onder leveringsopties tijdens het bestellen in de portal.

Bij beschadiging: neem eerst foto's van de beschadigde goederen. Als de goederen beschadigd of defect zijn, neem dan onmiddellijk contact op met de klantenservice.

Als je je bestelling wilt wijzigen, neem dan contact op met de klantenservice.

Helaas kun je de bestelhoeveelheid niet wijzigen na het plaatsen van de bestelling, omdat deze al in behandeling is. Je kunt wél een nieuwe bestelling plaatsen om het verschil te compenseren.

Ja, het verbruikte datavolume wordt gemeten en verrekend met het tegoed met een nauwkeurigheid van 1 KByte. Zowel overheadgegevens die voortvloeien uit het gebruik van de respectievelijke protocollen, zoals UDP of TCP, als de content-gegevens (payload) worden meegenomen in het verbruik. Alle transportgegevens tussen het apparaat,modem en applicatie worden hierin meegeteld. Dit omvat zowel uplink- als downlink-datapakketten.

Het btw-nummer is nodig voor de uitwisseling van goederen en diensten binnen de EU. De IoT Easy Connect producten worden vooralsnog alleen verkocht aan klanten met een in Nederland geregistreerd kantoor met een afleveradres in Nederland.

Voor Nederlandse klanten heeft het geen gevolgen als het btw-nummer ontbreekt. Omdat T-Mobile in Nederland is gevestigd, zijn alle facturen aan Nederlandse klanten inclusief Nederlandse btw.

De gegevens op de factuur komen overeen met de gegevens die zijn opgeslagen in de IoT Easy Connect selfcare portal. Verifieer je factuur met de informatie in de portal.

Om je factuur te bekijken en te kunnen downloaden, log eerst in op de IoT Easy Connect selfcare portal. Onder het tabblad ’Orders‘ vind je je facturen.

De factuur wordt geleverd als een pdf-bestand. Om dit te kunnen openen heb je Adobe Reader nodig op je computer. Adobe Reader is gratis online verkrijgbaar via https://get.adobe.com/nl/reader. Log in op de portal, ga naar het tabblad ’Orders‘ en download je factuur

Als je geen factuur of bevestiging hebt ontvangen, controleer dan of je bestelling is geaccepteerd. Als de bestelling zichtbaar is in je klantenaccount, controleer dan het e-mailadres en corrigeer indien nodig dit e-mailadres. Hierna kun je je factuur downloaden via de portal.

Het datagebruik wordt gemeten met een resolutie van 1KByte en het datavolume wordt exact per byte verrekend met het tegoed.

Je ontvangt een plastic 3-in-1 simkaart met vormfactoren 2FF, 3FF, 4FF (mini, micro & nano).

Nee, een spraakdienst is niet inbegrepen in de IoT Easy Connect-producten. Deze IoT-producten ondersteunen alleen data- en sms-diensten.

Ja, opwaarderen wordt ondersteund op de IoT Easy Connect en IoT Easy Connect Low Power producten: tussendoor kun je altijd extra data- en sms-tegoed eenvoudig bijkopen. Als het inbegrepen data-tegoed van je IoT Easy Connect simkaart is verbruikt, kun je een opwaardering kopen waarmee je het data- en sms-tegoed ophoogt. De oorspronkelijke contractlooptijd van de simkaart blijft ongewijzigd. Voor elke simkaart die 80% van het tegoed verbruikt, ontvang je automatisch een bericht met informatie over het verbruiksniveau. Opmerking: tegoed opwaarderen wordt niet ondersteund bij het product IoT Easy Connect Start.

Als het tegoed van een simkaart is opgebruikt vóór het einde van de contractlooptijd van de simkaart, blijft de kaart actief. Echter, het apparaat dat de simkaart gebruikt, kan niet communiceren zonder datategoed. Je kunt op elk moment een opwaardering kopen via de portal. Hiermee verhoog je het data- en sms-tegoed voor een gegeven simkaart. Dit blijft mogelijk tot het einde van de contractlooptijd. Opmerking: tegoed opwaarderen wordt niet ondersteund bij het product IoT Easy Connect Start.

Simkaarten die gedurende langere tijd geen gegevens verzenden of ontvangen, blijven actief. Als de contractlooptijd is verstreken en de simkaart wordt niet opgewaardeerd binnen de daaropvolgende bedenktijd van 12 maanden dan zal T-Mobile het individuele contract automatisch beëindigen en de simkaart deactiveren. Deze deactivatie is onomkeerbaar. Opmerking: IoT Easy Connect Start simkaarten en tegoeden vervallen na 12 maanden, ondersteunen opwaarderen niet en kunnen niet worden verlengd.

Ons IoT Easy Connect-portfolio biedt 4 Low Power (LPWA) IoT en 3 reguliere IoT varianten.

Ja, IoT Easy Connect-simkaarten maken gebruik van ’steered roaming‘. In een gegeven roaming-land bieden wij ten minste twee voorkeurpartnernetwerken (roaming partners) aan. Opmerking: internationale roaming voor LTE-M en NB-IoT is in opkomst. Controleer onze website regelmatig voor updates over internationale roaming met LTE-M en NB-IoT.

Ja, onze IoT Easy Connect simkaarten ondersteunen naadloze grensoverschrijdende connectiviteit. Dit werkt echter alleen met de 2G-, 3G-, 4G- en LTE-M connectiviteit. De NB-IoT-technologie ondersteunt de zogenaamde ’naadloze cel handover‘ ,oftewel de naadloze gegevensstroom tijdens het wisselen van radiocellen niet. In dit geval wordt de verbinding verbroken en moet deze opnieuw worden opgebouwd. Omdat NB-IoT een berichtenservice is met kleine hoeveelheden gegevens per bericht, zou dit in de praktijk geen probleem moeten zijn. Controleer onze website regelmatig voor updates over internationale roaming met LTE-M en NB-IoT. Internationale roaming voor deze technieken is in opkomst.

Nee, helaas. Dit product wordt exclusief aangeboden aan de zakelijke markt en is niet beschikbaar voor particulieren.

Nee, helaas. Dit product wordt exclusief aangeboden aan de zakelijke markt en is niet beschikbaar voor particulieren.

Je kunt elke productvariant van IoT Easy Connect kopen en gebruiken die we aanbieden via onze online shop. Bij IoT Easy Connect zit je niet vast aan maandelijks terugkerende facturen. Ideaal dus ook voor testdoeleinden. Voor testdoeleinden met NB-IoT kun je kiezen voor het product IoT Easy Connect Start.

Ja, je kunt de configuratie aanpassen zodat je simkaart bijvoorbeeld alleen 4G-connectiviteit gebruikt. Raadpleeg hiertoe de handleiding van IoT Easy Connect.

De IoT Easy Connect simkaart zijn 3-in-1 simkaarten. Daarom wordt tijdens het bestellen geen formaatkeuze aangeboden.

Een IoT Easy Connect simkaart is altijd gekoppeld aan een bepaald account. Als je meerdere accounts hebt, controleer dan al je accounts om de desbetreffende simkaart te vinden.

Alle simkaarten kunnen afzonderlijk worden beheerd en via het portaal worden uitgeschakeld.

Alle details over de specificaties van de simkaarten staan vermeld in de handleiding voor IoT Easy Connect.

Controleer de technische specificaties voor IoT Easy Connect op onze website of in het downloadgedeelte van de portal.

Bij het selecteren van ’Lock IMEI bij eerste verbinding‘ is de IMEI-Lock al binnen het systeem voorbereid. Bij de eerste netwerkverbinding wordt deze simkaart vergrendeld op de IMEI van het apparaat waarin hij op dat moment wordt gebruikt. Daarna kan deze simkaart niet worden gebruikt in een ander apparaat, zolang de IMEI-Lock actief is.

Ja,IoT Easy Connect ondersteunt data- en sms-connectiviteit. De simkaarten hebben hiervoor zowel een data- als een sms-tegoed. Over het algemeen worden de meeste toepassingsgegevens via het gegevenskanaal verzonden. Soms worden sms-berichten gebruikt als methode voor zogenaamde wake-ups. Er wordt een sms-bericht verzonden van de toepassingsserver naar het apparaat (‘mobile terminated’ sms). Het sms-tegoed is gekoppeld aan de simkaart, oftewel. het tegoed kan niet worden overgedragen naar of gedeeld met andere kaarten (pooling). Ongebruikt sms-tegoed vervalt en wordt niet gecrediteerd.

Aangenomen wordt dat met name voor het internet of things (IoT) een lage bandbreedte voldoende is voor de meeste gebruikssituaties. LTE-M- en NB-IoT-technologieën ondersteunen beide batterijgevoede IoT-apparaten, in tegenstelling tot reguliere dataconnectiviteit via 2G-, 3G- en 4G-netwerken. LTE-M en NB-IoT bieden beide een betere indoor-dekking in vergelijking met reguliere dataconnectiviteit via 2G-, 3G- en 4G-netwerken. LTE-M heeft een hogere bandbreedte, een lagere latency en hogere datasnelheden in vergelijking met NB-IoT. Aan de andere kant biedt NB-IoT een nog langere levensduur van de batterij en een nog betere indoor-dekking in vergelijking met LTE-M. Met andere woorden: het is de combinatie van sterke punten van LTE-M die deze technologie uniek en relevant maakt. In bepaalde gebruikssituaties voldoet LTE-M hierdoor aan behoeften welke niet kunnen worden ingevuld met NB-IoT, en ook niet met reguliere dataconnectiviteit op 2G-, 3G- of 4G-netwerken.

Ja, LTE-M ondersteunt naadloze cell handovers (overdrachten tussen radiocellen).

Over het algemeen wordt het tegoed binnen 60 minuten na ontvangst van de betaling opgehoogd. Voor betalingen tot € 5.000,- raden wij aan om iDeal of een creditcard te gebruiken. Om veiligheidsredenen kunnen betalingen boven de € 5.000, - alleen via een bankoverschrijving worden gedaan. Hiermee is een administratieve verwerkingstijd gemoeid waardoor je moet wachten op het ophogen van de data- en sms-tegoeden.

In de portal kun je een opwaardering kopen. Hiermee verhoog je de data- en sms-tegoeden voor een gegeven simkaart.

Je data- en sms-tegoed blijven gedurende de hele contractlooptijd geldig. Deze periode is 60 maanden voor IoT Easy Connect en IoT Easy Connect Low Power. Voor IoT Easy Connect Start is de looptijd 12 maanden.

Nee,je data- en sms-tegoeden vervallen bij het aflopen van de contract-looptijd. Deze periode is 60 maanden voor IoT Easy Connect en IoT Easy Connect Low Power. Voor IoT Easy Connect Start is de looptijd 12 maanden.

Je simkaart is in eerste instantie actief en bruikbaar gedurende de gehele contractlooptijd. Deze periode is 60 maanden voor IoT Easy Connect en IoT Easy Connect Low Power en 12 maanden voor IoT Easy Connect Start. Tegen het einde van deze periode zal T-Mobile je een verlengingsaanbod doen. We bieden uitsluitend verlengingen aan op de producten IoT Easy Connect en IoT Easy Connect Low Power. Voor IoT Easy Connect Start is de looptijd niet verlengbaar. Voor een eventuele verlenging heb je een bedenktijd tot maximaal 12 maanden na afloop van de contractlooptijd. Na afloop van de contractlooptijd vervallen de eventuele resterende data- en sms-tegoeden en kun je je simkaart niet meer gebruiken. Echter, je simkaart blijft wel geldig gedurende de bedenktijd. Als je in de bedenktijd ingaat op ons verlengingsaanbod dan worden de nieuwe data- en sms-tegoeden toegekend en kun je de simkaart verder gebruiken. Als je al voor afloop van de contractlooptijd ingaat op ons verlengingsaanbod, gaat de nieuwe contractlooptijd in aansluitend op de vorige periode.

Ja, maar dit is niet standaard bij IoT Easy Connect. Klanten met hogere beveiligingseisen kunnen optioneel het IPsec-protocol gebruiken samen met een van de IoT Easy Connect-producten. Inregelen van IPSec is maatwerk. Prijs en levertijd op aanvraag. Neem hiervoor contact op met de customer helpdesk.

IoT Easy Connect biedt een dienst genaamd ’Data Streams‘. Met de Data Stream-service kun je je abonneren op realtime gebeurtenis- en gebruiksgegevens voor alle simkaarten door gegevens rechtstreeks naar de klantenserver of een reeds geïntegreerde cloudservice zoals AWS Kinesis, DataDog of Keen.io te pushen. Momenteel staat de Data Stream-service drie afzonderlijke streams toe (Usage Data, Events en Usage Data & Events), die kunnen worden beheerd via de IoT Easy Connect Portal. De gebruiksinstructies voor de Data Streamer kun je als pdf-document downloaden vanaf de portal en online shop onder het kopje FAQ / Downloads.

T-Mobile biedt een REST API waarmee klanten alle relevante functies voor het beheren, besturen en bewaken van IoT Easy Connect-simkaarten vanaf een extern systeem kunnen integreren. Je kunt de informatie hierover vinden en downloaden op de portal.

Een gedetailleerde uitleg over de installatie van de OpenVPN client is te vinden in de portal onder het tabblad ’Settings'. De OpenVPN client brengt een verbinding met het netwerk tot stand en maakt veilige gegevensoverdracht van de apparaten naar de applicatieserver mogelijk en omgekeerd. De OpenVPN-client moet worden bediend op de computer die gegevens van de IoT-apparaten ontvangt.

Wanneer je een Data Stream instelt in de portal, moet je eerst het type Data Stream aangeven dat je use-case vereist, hetzij op gebeurtenissen gebaseerde, of een gestage Data Stream, of een combinatie van beide. Je kunt er ook voor kiezen om historische gegevens op te halen. Daarbij stuurt het platform de geselecteerde klantgegevens met terugwerkende kracht tot 20 dagen terug, wat resulteert in een merkbare vertraging totdat live gegevens worden overgedragen. Een geactiveerde en geconfigureerde stream wordt onmiddellijk ingeschakeld en de prestaties kunnen worden gecontroleerd. De huidige externe status wordt vanaf de externe zijde weergegeven in de portal als http-gecodeerde status. Zodra een 200 (OK) wordt weergegeven, werkt de Data Stream correct. Als de ontvanger niet bereikbaar is of de configuratie niet correct is ingesteld, wordt een 500-foutcode weergegeven.

In de portal kan de stream op elk moment worden gepauzeerd met de knoppen naast de configuratie.

Voor het instellen van de Data Streams via Rest API, of Rest API in bulk-modus, is een API-callback nodig. De Data Stream gedraagtzich als een http-client en heeft een bijbehorende HTTP-server nodig om de verzoeken te verwerken. Elk verzonden bericht bevat een array van een of meer objecten.

T-Mobile gebruikt LTE-band 8 voor NB-IoT-communicatie. De NB-IoT-module (bijv. de Quectel BG96) moet worden geconfigureerd naar de band 8 met het volgende AT-Command: AT + QCFG = "band", 0,0,80,1. Bovendien moet het netwerk van T-Mobile Nederland (20416) worden toegewezen: AT + COPS = 1,2, "20416", 9. Momenteel wordt NB-IoT ondersteund in de netwerken van Nederland, Duitsland, Griekenland, Hongarije, Oostenrijk, Slowakije en Tsjechië.

Een gedetailleerde stapsgewijze handleiding is beschikbaar op het tabblad ’Settings‘ in de portal.

Het is in principe mogelijk om over te stappen van VPN naar IPsec. Neem hiervoor contact op met onze customer helpdesk. IPSec inregelen betekent een maatwerk-project en wordt apart geoffreerd. Hierop zit een levertijd.

Bij het opzetten van de VPN moet het juiste ’credentials.txt‘ -bestand worden gebruikt. Deze gegevens zijn beschikbaar in de portal.

Je kunt informatie over de REST API vinden en downloaden in de IoT Easy Connect selfcare portal.

NB-IoT staat geen continue verbinding toe bij het wisselen van radiocellen. Het moet opnieuw verbinding maken wanneer de radiocel verandert.

Het APN-adres is te vinden onder het tabblad ‘Settings’ in de portal.

Je kunt het type besturingssysteem op elk moment in de portal wijzigen.

Je kunt de status controleren en zien hoeveel data is gebruikt in de portal. Houd er rekening mee dat bij het gebruik van bepaalde toegangstechnologieën, zoals NB-IoT, de verbinding wordt verbroken bij het wisselen van radiocellen.

Er is slechts één VPN-token per account beschikbaar.

T-Mobile zorgt voor een transparante dataverbinding via 2G (GPRS), 3G (UMTS) en 4G (LTE). De applicatie van de klant gebruikt meestal TCP of UDP als transportprotocol. LTE-M ondersteunt zowel TCP als UDP transportprotocollen. NBIoT ondersteunt alleen het UDP transportprotocol.

Ja, het is mogelijk de configuratie in te stellen waardoor uitsluitend dataoverdracht via 2G of 3G mogelijk is.

In de portal kun je altijd de status en het gebruik van je sms-tegoed controleren.

Helaas wordt de browser van Microsoft Internet Explorer niet ondersteund. Onze IoT Easy Connect-website en online shop zijn ontworpen voor gebruik met de huidige webbrowsers. Dit zijn Firefox versie 61 en hoger, Chrome versie 67 en hoger, Microsoft Edge versie 42 en hoger, Safari versie 11 en hoger.

Het verzenden en ontvangen van sms-berichten is alleen mogelijk tussen het IoT-apparaat waarin de simkaart zit en de IoT-applicatieserver.

De toegang tot het mobiele netwerk maakt gebruik van de algemene beveiligingsmechanismen bepaald door de mobiele radiostandaarden. De gegevens worden middels een VPN-verbinding via internet overgebracht naar de IoT-toepassingsserver. Hier ondersteunen we standaard OpenVPN, en IPsec, alleen op aanvraag (met IPsec zijn er bijkomende kosten).

Ja, T-Mobile heeft een lijst met geteste en gecertificeerde IoT-apparaten. Deze lijst wordt regelmatig bijgewerkt. De huidige lijst vind je hier: https://iot.telekom.com/iot-de/produkte/iot-hardware

Internationale roaming voor IoT Easy Connect simkaarten op 2G, 3G en 4G netwerken is beschikbaar in deze Europese landen (31): Nederland, België, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, San Marino (Italië), Slowakije, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Zweden. Belangrijk: internationale roaming voor LTE-M en NB-IoT is in opkomst! Controleer onze website regelmatig voor updates over internationale roaming.

De normale IoT Easy Connect simkaart geeft toegang tot 2G (GSM, GPRS), 3G (UMTS), 4G (LTE) en LTE Cat-M1 (LTE-M). De IoT Easy Connect LPWA-simkaart maakt het mogelijk om te verzenden volgens de radiostandaarden LTE Cat-NB1 (NB-IoT), LTE Cat-M1 (LTE-M).

Controleer de technische specificaties voor IoT Easy Connect op onze website of in het downloadgedeelte van de portal.

De portal omvat:

• Monitoring en controle van de bestelde simkaarten in termen van verbruik, looptijd, afstandsbediening van de simkaartstatus (actief, inactief, gedeactiveerd)
• Beheer van klantgegevens zoals afleveradres, factuuradres of betaalmiddel
• Creatie van gebruikersprofielen, elk met speciaal toegewezen rechten en toegangsgegevens
• Aankoop van extra simkaarten en aankoop van opwaarderingen om data- en sms-tegoeden op te hogen.

Nee, roaming voor IoT Easy Connect is alleen beschikbaar in deze Europese landen (31): Nederland, België, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, San Marino (Italië), Slowakije, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Zweden

Gebruik het contactformulier op de portal om speciale verzoeken met betrekking tot IoT Easy Connect aan ons door te geven. Vul hierbij de vragenlijst zo volledig mogelijk in. Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Kun je geen antwoord op je vraag vinden in de FAQs?

Vul het contactformulier in zodat wij je kunnen voorzien van de best mogelijke hulp.


INFORMATIE